Handelsbetingelser & privatlivspolitik

Generelle virksomhedsoplysninger: 

NAVN: AYLA Odense ApS

CVR: 42313475

Victoriagade 40-44, 5000 Odense C

 

Betaling

Betaling kan foretages med et Dankort, Visa/Dankort, Visakort, Mastercard, Maestro, Visa Elektron og MobilePay. Betalingen foregår over en krypteret server via  betalingsgateway - dine oplysninger kan altså ikke tilgås fra udfrakommende. Alle priser er angivet i danske kroner inklusiv 25% moms. 

Vi trækker beløbet for din ordre, når din bestilling er pakket og sendt afsted. 

Vi accepterer betaling med Anyday.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Når du vælger at betale med Anyday, trækkes første betaling når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på sidste hverdag fra den kommende måned, og tre måneder frem.
Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med Anyday ophøre automatisk.

Levering og fragt

Vi bestræber os på at ordren sendes fra vores varelager senest 1 hverdag efter ordren er modtaget. Leveringstiden er derefter 1-3 hverdage. 

Ayla Odense ApS benytter DAO som fragtfirma, og det vil både være muligt at vælge mellem levering til pakkeshop eller levering til din private adresse. 

Du modtager en mail, når ordren er sendt afsted. 

RETURNERING

Når du handler hos Ayla.dk, har du 14 dages fuld returret. Du kan sende dit køb tilbage til os indenfor 14 dage efter modtagelse af din pakke, og vi betaler pengene retur, for de varer du returnerer. Når din returpakke ankommer hos os har vi 4-9 dages behandlingstid. Du modtager en mail fra os, når vi har behandlet din retur pakke. 

Du skal selv sørge for porto for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Hvis du ikke afhenter din pakke, men den kommer retur til os ikke afhentet vil der blive trukket  et gebyr på 49,- fra din ordre.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen, og vi modtager derfor ikke returpakker sendt til en pakkeshop. 

Pakken skal sendes til: 

AYLA Odense Ap

Victoriagade 40-44 

5000 Odense C

REKLAMATION 

Hvis du har en reklamation på et produkt, bedes du tage kontakt til os via kundeservice@ayla.dk. Mailen skal indeholde følgende oplysninger: *navn, *ordrenummer, *hvad reklamationen drejer sig om og et *vedhæftet billede af reklamationen.

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen, så finder vi sammen ud af 

Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

PERSONDATAPPOLITIK

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger hos os. 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Ayla Odense ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlige på www.ayla.dk er Ayla Odense ApS,

Du har altid ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan altid skrive til os på kundeservice@ayla.dk.

KLAGE

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@ayla.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Ved klage skal vores du angive vores mail, som er: kontakt@ayla.dk - og derudover skal du angive siden, du har købt varen på.